ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM UKHWAH::::: SELAMAT DATANG KEPADA PENGUNJUNG-PENGUNJUNG BLOG INI. DIHARAPKAN APA YANG TERPAPAR DI DALAM RUANGAN INI DAPAT MEMBERI MANFAAT KEPADA KITA SEMUA ::::: TERIMA KASIH ATAS UNDIAN ANDA. WASALAM

HADITH HARI INI

Rabu, 20 Ogos 2008

PELAJAR USM DIPERCAYAI LEMAS

Sebentar tadi penulis membaca akhbar Harian Metro bertarikh 19 ogos 2008. Di dalam akhbar tersebut dikahabarkan bahawa seorang pelajar tahun 4 jurusan sains, Universiti Sains Malaysia dipercayai lemas di pantai kem pengakap Teluk Bahang selepas terjatuh menaiki jet ski bersama tunang dan adik perempuannya.


Menurut akhbar tersebut, usaha mencari oleh unit skuba yang dijalankan dari jam 12 sampai 6.30 petang masih gagl menemui mayat mangsa. Mangsa yang berasal dari Kajang, Selangor dipercayai berkelah bersama keluarga tunangnya yang juga berasal dari Kajang, Selangor.


Jadi penulis menyeru kepada seluruh mahasiswa agar sama-sama kita berdoa kepada Allah agar mayat mangsa dapat ditemui dalam masa yang terdekat dan sama-sama kita menghadiahkan AL-FATIHAH kepada mangsa. Semoga Allah merahmati mangsa.

0 comments:

MEDIA PLAYER


Template by: Abdul Munir - 99computercity